Как можете да използвате печата във вашата маркетингова стратегия?

 

Когато става дума за маркетинг, ние главно мислим за това, което виждаме или срещаме онлайн: публикации в социалните медии, телевизионни реклами, електронни билбордове и много други. Но какво можем да кажем за използването на печатен маркетинг като флаери или папки? Използването на печат все още е ефективно във всяка маркетингова стратегия, а ние Ви предлагаме 8 съвета как можете да използвате печат във вашата маркетингова стратегия.

печатни материали за реклама

Използването на печатни продукти е на мода в наши дни! Много компании използват печатни продукти, за да популяризират своята марка на пазара. В днешно време почти всичко е дигитално, затова хората оценяват печатни материали като флаер или брошура, които могат да държат и усетят в ръката си. Флаерите също носят информация. Те издържат по-дълго от публикация в социалните мрежи или банерна реклама на уебсайт и могат лесно да се съхраняват в чанта, чекмедже или кутия. Печатът също така дава усещане за достоверност и надеждност на вашата марка. Освен това те са евтини и лесни за поръчка и производство.

 

Ето 8 съвета как можете да използвате печат, за да маркетирате брана си:

 

Съвет #1 Подобрете стратегията

Без значение колко хубав е дизайнът на вашия флаер, дипляна или брошура, те няма да ви вършат добра работа, ако не са показани на правилните хора. 

Раздайте флаерите си или ги поставете на места, където идва правилната целева аудитория. Добра идея е да ги разпространите в зони, където хората чакат нещо или някого, като гари, приемни за концерти или чакални за зъболекари. Много хора вземат книга или списание и започват да четат, за да прекарат времето си. Затова се уверете, че вашите флаери също са поставени там.

 

Съвет #2 Използвайте табели и знаци

Добрата стара табела е класически рекламен метод за всеки бизнес. Винаги успява да привлече нови и съществуващи клиенти, особено когато е хумористична и забавна. Дори хората да не влязат в магазина ви сега, те ще запомнят съобщението или рекламата и може би дори ще го разпространят от уста на уста. Табелата е идеалната реклама на вашия магазин или компания.

 

Съвет #3 Директният имейл маркетинг е ключов

Днес повечето сме толкова свикнали с имейлите, че дори не си правим труда да ги отваряме и четем. Ето защо получаването на поща вкъщи стана по-вълнуващо и забавно. Вероятно знаете приятното чувството, когато чакате доставка. Просто я очаквате с нетърпение. Хората са 3 пъти по-склонни да отделят време, за да прочетат флаер или брошура, които получават на вратата, отколкото дигитални такива, изпратени по имейл. Излезте и раздайте листовките си! Създайте вашия флаер тук.

 

Съвет #4 Възползвайте се от събития и изложби

Събитията, шоутата и изложбите са най-добрите места за представяне на вашите продукти и услуги на потенциални клиенти. Ето защо това е идеалното място за работа с нови и съществуващи клиенти. Всеки, който посещава търговски изложения е ваш потенциален клиент. Преди да преминат към следващия щанд, дайте им визитка или брошура. Така хората ще ви запомнят, а името на вашата марка става все по-известно.

 

Съвет #5 Правете отстъпки и промо оферти

Всеки харесва изгодна сделка. Включете код на купон във вашия флаер или поставете ваучер между страниците на вашата брошура. Отстъпките не само увеличават броя на поръчките, но и помагат на клиента да спести пари. Това е печеливша ситуация за всички!

 

Съвет #6 Сложете брошура към подарък

Подаръците винаги са ефективна маркетингова стратегия. Хората харесват безплатни неща. Когато раздавате писалка или мостра на крем за ръце, подсилете посланието с брошура или флаер. Няма значение, че потенциалните клиенти в момента повече се интересуват от безплатния подарък, отколкото от брошурата ви. След като се приберат у дома, те ще отделят време, за да научат повече за вашия бизнес. Потенциалните ви клиенти ще могат да четат и препрочитат брошурата ви в свободното си време у дома.

 

Съвет #7 Установете отношения със съседни компании

Сключете сделка с компании в региона ви, особено с компании в същите сектори, в които сте активни в момента. Може да сложите техни визитки, флаери, брошури или дори стоки във вашия магазин, а те могат да сложат ваши в техния магазин. По този начин техните клиенти стават ваши клиенти и обратно. Освен това можете да поддържате добри бизнес отношения.

 

Съвет #8 Подарък печатни материали за компании за дигитален маркетинг

Можете да използвате както печатни, така дигитални средства като маркетингова стратегия за популяризиране на вашия бизнес. Защо не добавите малък тийзър към следващата имейл кампания за флаер или подарък, идващ по пощата?

Включете QR кодове, канали за социални медии и URL адреси във вашите печатни материали. Ако клиентите искат да научат повече за вашия бизнес, те могат да ги използват, за да посетят вашите онлайн канали. По този начин вашият бранд може лесно да бъде популяризиран.

Включването на хаштаг във вашите флаери, банери или плакати е друга добра маркетингова стратегия. Хората ще са склонни да го използват, когато публикуват онлайн. Колкото повече хора използват хаштага, толкова повече ще расте онлайн присъствието ви. Уверете се, че сте измислили уникален хаштаг, който никой друг все още не използва. Това ще накара хората да свързват хаштага с вашия бранд или компания!

Отпечатайте нещо, което позволява на хората да правят снимки с него, особено когато има разпродажба или събитие. Хората са склонни да го снимат и да го публикуват в социалните мрежи. Например, всеки знае фото рамките на фестивали, с които може да се направи снимка!

Включете печатни продукти в следващата си маркетингова кампания и ни уведомете, ако имате нужда от помощ с вашите печатни материали!

 

Ние печатаме, вие се усмихвате!